Remember that the best relationship is one where your love for each other is greater than your need for each other

Wednesday, September 30, 2009

1/10/2009

ermm...
sedar xsedar..dah masuk bln 10..
tgal lagi 2 bulan tuk abiskan tahun nie..
malam nie kena check balik checklist yg aku bt awal tahun ari tu...
ala2 penilaian prestasi...
harap2 ade peningkatan laa ek..
sikit pun xpe..janji ada laa kan..

Untuk Ari nie semua nye ok..
keje ok..hehehe..sempat laa juga duk taip kat blog nie..
tapi tetiba ati aku jadi sayu n sedih plak..
kenapa ek...
mungkin aku terpikir apa yg dah jadi pada aku selama nie..
camne aku hadapi halangan tuk dapat hidup thp cam nie..
aku ni jenis simple..
kadang2 terlalu baik ati pun ade..
xsampai ati...
smpai ramai yg suke nipu aku...
tapi semua akan terbongkar dengan sendiri..
mungkin sebab aku nie ikhlas n jujur kot..
hahahah (perasan laa plak aku nie)
aku memang bmula dengan '0'
kadang2 aku rase pengalaman idup aku nie..
ngalahkan org dah lama idup..
smpai klu kawan2 aku cite mslh kat aku..
kebanyakkannye aku dah rs dl..
tapi aku xpnh btkan kptsn tuk diorg..
sbb jenis aku..
hidup diorg..diorg yg kena bt keputusan...
so klu jadi ape2..aku xnak dipersalahkan plak nanti...
Diantara prinsip idup aku...
"tiada apa yang sempurna melainkan ALLAH..tapi xsalah klu berusaha untuk mendapat mencapai kesempurnaan."
So, dalam apa2 pun yg aku buat..
aku cb berusaha untuk mencapai kesempurnaan tu..
InsyaAllah..dan moga diberkati..

1 comment:

  1. baca entry pu3 nih cam nk sma jer apa yg ter rasa thn nih.. agknyer nih ler nasib kita yg lahir pada ari, bln n thn yg sma ek pu3 :)
    asyik kna tipu, ter lalu baik ati..
    erm.. xpe lah pu3..may b ada hikmah besar utk segala dugaan yg kita empuh tuh... ber sabar dan redha jer ler dgn dugaanNya kan.. :)
    tak k darling.. :)

    ReplyDelete