Remember that the best relationship is one where your love for each other is greater than your need for each other

Saturday, September 26, 2009

Delima..

27/9/2009
ari nie sebenarnyee mmg byk plan...
tapi tu laa..semua aku mls nak bt...
sebenarnye..
aku rs terkilan ngan sikap2 kawan yg prnah mgaku kawan pada aku..
mcmne dia boleh jadi seorang yg amat memntingkan diri sendiri..
ape yang dia lakukan dia xpnh pk kan orang lain...
hanya ngikut kepentingan diri dia je..
kadang2 aku rs nyesal plak kenal manusia yang macam nie..
aku cm perlukan kejujuran dalam persahabatan..
bukan persahabatan yg penuh kepura-puraan..
bile susah cari aku..
bile dah senang..ngata aku macam2
sedangkan aku dah jelaskn segalanya sebelum semua ni jadi...
ni laa lumrah manusia..
bile dah senang..
lupe yg sebelum2nye...
tapi aku kesian gak bdk nie..
nape laa ati dia bleh jadi cam nie..
tapi igt laa ..
aku pun punye perasaan yg perlu dijaga...
bukan laa aku diam maknenye aku mbiarkan ape yg dia lakukan...
hidup kita nie mcm roda..
jgn terlalu asik ngan ape yg kita ada sekarang..
kerana ia akan terus mhanyutkan kita didunia sendiri...
selalu laa berpijak bumi yang nyata...
sbb klu tjatuh or tsungkur xlaa parah..
xlah sperti jatuh dari langit tu..
silap2 bleh mati...
jadi kita kena laa selalu igt - mgingat..
sebab kita ni selalu alpa n leka...
adios....

No comments:

Post a Comment