Remember that the best relationship is one where your love for each other is greater than your need for each other

Saturday, September 26, 2009

Lupa kan aku


tetiba ati aku jadi sakit..
teringat ape yg pnh dilakukan pada aku..
bagaimana kau sakitkan ati aku...
bagaimana kau lukakan ati aku..

terus terang aku kata kan..
aku boleh terima kau sebagai kawan...
tapi tuk lebih dari tu...
maafkan aku..aku xrela dan xsanggup lagi...
aku lebih rela klu aku xlagi berkawan ngan kau...

cukup ngan ape yg kau buat pada aku...
aku betul2 tekad dengan keputusan yg aku buat ini...
xde paksaan dan bukan terpaksa...

xperlu kau merayu dan mencari aku lagi..
cukup sudah apa yg pernah kau lakukan dulu...

berikan laa ruang tuk aku kecapi bahagia dengan jalan aku sendiri..
sebab kau kini dah jadi sejarah...
xperlu lagi kau ganggu atau campuri hidup aku lagi..
biar ape pun impian yang kau nyatakan pada ku...
xmungkin akan jadi kenyataan...
aku redha dengan apa yang jadi pada ku...
tapi penderitaan yang kau tinggalkan untuk ku..
sehingga kini aku xdapat maafkan kau..

cuma yang aku pinta dan kau lihat...
aku kini bahagia dengan kehidupan yang sedang aku lalui..

biar ape pun...
aku tetap doakan semoga kau bahagia disamping mana2 perempuan..

No comments:

Post a Comment