Remember that the best relationship is one where your love for each other is greater than your need for each other

Friday, September 25, 2009

dload pic..


ermm ari nie aku dload pic aku ngn kenkawan tagged.....
byk xtvt yang kitaorg buat..mmg best...
time2 cam nie aku rindu kat diorg...
biar pun diorg selalu buli aku...
tpi aku sayang kat diorg...
diorg jaga aku...
bile agaknyee aku dpt lepak lagi ngan diorg...
nak turun kl..bile laa agaknyee...
rindu giler aku ngan diorg ni...
hahhhhh..
baru aku igt..aku ade kes nak kena settle kat pandan indah...
so aku harap dapat laa ke sane..
bleh gk jpe diorg..
best2...
aduii mate aku nie ngantuk plak..
ye laa perut dah kenyang...
hehehe...
dah cam ulo sawa je aku nie...
xpe...xkemane makanan tu nak p..
xgak beso2 aku nie...
daaaa...
nanti sambung k...

No comments:

Post a Comment