Remember that the best relationship is one where your love for each other is greater than your need for each other

Saturday, September 26, 2009

Kadang-kadang rindu itu...nukilanku...




Rindu ini terlalu menghimpitku...
Kadang-kadang rindu ini melapangkanku...

Rindu ini menyusahkanku...
Kadang-kadang rindu ini menyenangkanku...

Rindu ini menyakitkan ku...
Kadang-kadang rindu ini bisa menyembuhkan ku....

Rindu ini mampu membunuh ku..
Kadang-kadang rindu ini menyelamatkan ku..

Rindu ini mematikan ku..
Kadang-kadang rindu ini menghidupkan ku..

Rindu ini membuatkan aku rasa kehilangan..
Kadang-kadang rindu ini membuat aku rasa kehadirannya..

Rindu ini membuat aku menangis..
Kadang-kadang rindu ini membuat aku ketawa...

Rindu ini membuat malam ku terganggu...
Kadang-kadang rindu ini melenakan ku...

Rindu ini membuatku menderita..
Kadang-kadang rindu ini membuat kan aku

Kadang-kadang rindu ini mengkhayalkanku...
Kadang-kadang rindu ini terlalu mengasikkanku...
Kadang-kadang mudah untuk merindu dan dirindui...
Kadang-kadang sukar untuk merindu dan dirindui...

Jadi apakah rasa rindu itu sebenarnya???

No comments:

Post a Comment